Fogyasztóvédelem

Fogyasztóvédelmi adatok
 
Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény szerinti adat- és információ közzététel
 
1. A közszolgáltatási tevékenységet folytató vállalkozás neve
 
KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 
Rövidített neve : KECSKEMÉTI TERMOSTAR Kft. 
Neve angolul :  „TERMOSTAR” Heat Supply Ltd. Kecskemét 
Neve németül : „TERMOSTAR” Fernwärme GmbH. Kecskemét
 
2. A közszolgáltatási tevékenységet folytató vállalkozás székhelyének és telephelyének elérhetősége
 
Székhely: 
6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.
Telefon:  76 / 50 - 40 - 40
Postacím: 6001 Kecskemét, Pf. 254 
Honlap:  www.termostar.hu
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-51880/2012
 
 
Telephely: 
6000 Kecskemét, Szultán u. 1.
 
3. A közszolgáltatással érintett szolgáltatási terület földrajzi elhelyezkedésének megnevezése
Kecskemét
 
4. Az alkalmazandó díjak mértéke, alkalmazásának feltételei, díjképzésének szabályai

2023. október 1-étől érvényes távhőszolgáltatási hatósági egységárak
 

Alapdíjak:

Lakossági alapdíjak:
- fűtésre: 
évenként 166,20 Ft légköbméterenként, havonként 13,85 Ft/lm3

Tájékoztatásul, összehasonlításul az előző időszak egységárai:
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 172,20 Ft/lm3/év vagy 14,35 Ft/lm3/hó
1996. november 4-től 174,48 Ft/lm3/év volt

- melegvízre: évenként 37,20 Ft légköbméterenként, havonként 3,1 Ft/lm3
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 38,4 Ft/lm3/év vagy 3,2Ft/lm3/hó
1996.november 4.-től 38,76 Ft/lm3/év volt

Külön kezelt intézmények (továbbiakban: KKI) alapdíjai:

- fűtési célú felhasználásra:
 215,7 Ft/lm3/év vagy 17,975 Ft/lm3/hó
- melegvíz célú felhasználásra: 48,12 Ft/lm3/év vagy 4,01 Ft/lm3/hó
- fűtési célú felhasználásra: 7.491 Ft/KW/év

Közületi, egyéb fogyasztói alapdíjakra nincs hatósági egységár: mértékére az Egyedi Közszolgáltatási Szerződésben és az üzletszabályzatban foglaltak az irányadóak.

Hő(energia) díjak:

Lakossági, hatósági díj: 2.862.-Ft/GJ 


*2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 2.960.-Ft/GJ
*2006. február 1-től 2.950 Ft/GJ volt

KKI fogyasztók hődíja: 2023. október 1-étől 14.031.- Ft/GJ
2023. január 1-étől 2023. szeptember 30-ig 27.118.- Ft/GJ
2022. október 15-től 2022.december 31-ig 54.316.- Ft/GJ
2022. október 14-ig a 2012. évben rögzített, 3.819.- Ft/GJ

Közületi, egyéb fogyasztók hődíja:
2023. október 1-étől 14.031.- Ft/GJ (nem hatósági egységár)
2023. január 1-étől szeptember 30-ig 27.118.- Ft/GJ (nem hatósági egységár)
2022. október 15-étől 2022. december 31-ig 54.316.- Ft/GJ (nem hatósági egységár)

Jogszabályi hivatkozások: 

- 2014. évi XI. törvény a 3,3 %-os rezsicsökkentésről 2014. október 1-jétől 
- 2013. évi CLXVII. törvény az újabb, 11,1 %-os rezsicsökkentésről a 2013. január 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva 
- 2013. évi LIV. törvény a 10 %-os rezsicsökkentésről a 2012. november 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva 
- 2005. évi XVIII. törvény a távhőszolgáltatásról (hatályba lépett 2005. április 11-én)
- 157/2005. (VIII.15.) Kormányrendelet a távhőszolgáltatásról szóló törvény végrehajtásáról
- 54/2007. (XII.20.) Közgyűlési rendelet: Kecskemét város rendelete a távhőszolgáltatásról
- 50/2011. (IX.30.) NFM rendelet, 51/2011. (IX.30.) NFM rendelet az árszabályozásról
- 78/2012. (XII.22.) NFM rendelet az árszabályozásról

 



2023. január 1-étől érvényes távhőszolgáltatási hatósági egységárak

Alapdíjak:

Lakossági alapdíjak:
- fűtésre: 
évenként 166,20 Ft légköbméterenként, havonként 13,85 Ft/lm3

Tájékoztatásul, összehasonlításul az előző időszak egységárai:
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 172,20 Ft/lm3/év vagy 14,35 Ft/lm3/hó
1996. november 4-től 174,48 Ft/lm3/év volt

- melegvízre: évenként 37,20 Ft légköbméterenként, havonként 3,1 Ft/lm3
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 38,4 Ft/lm3/év vagy 3,2Ft/lm3/hó
1996.november 4.-től 38,76 Ft/lm3/év volt

Külön kezelt intézmények (továbbiakban: KKI) alapdíjai:

- fűtési célú felhasználásra:
 215,7 Ft/lm3/év vagy 17,975 Ft/lm3/hó
- melegvíz célú felhasználásra: 48,12 Ft/lm3/év vagy 4,01 Ft/lm3/hó
- fűtési célú felhasználásra: 7.491 Ft/KW/év

Közületi, egyéb fogyasztói alapdíjakra nincs hatósági egységár: mértékére az Egyedi Közszolgáltatási Szerződésben és az üzletszabályzatban foglaltak az irányadóak.

Hő(energia) díjak:

Lakossági, hatósági díj: 2.862.-Ft/GJ 


*2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 2.960.-Ft/GJ
*2006. február 1-től 2.950 Ft/GJ volt

KKI fogyasztók hődíja: 2023. január 1-étől 27.118.- Ft/GJ
2022. október 15-től 2022.december 31-ig 54.316.- Ft/GJ
2022. október 14-ig a 2012. évben rögzített, 3.819.- Ft/GJ

Közületi, egyéb fogyasztók hődíja:
2023. január 1-étől 27.118.- Ft/GJ (nem hatósági egységár)
2022. október 15-étől 2022. december 31-ig 54.316.- Ft/GJ (nem hatósági egységár)

Jogszabályi hivatkozások: 

- 2014. évi XI. törvény a 3,3 %-os rezsicsökkentésről 2014. október 1-jétől 
- 2013. évi CLXVII. törvény az újabb, 11,1 %-os rezsicsökkentésről a 2013. január 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva 
- 2013. évi LIV. törvény a 10 %-os rezsicsökkentésről a 2012. november 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva 
- 2005. évi XVIII. törvény a távhőszolgáltatásról (hatályba lépett 2005. április 11-én)
- 157/2005. (VIII.15.) Kormányrendelet a távhőszolgáltatásról szóló törvény végrehajtásáról
- 54/2007. (XII.20.) Közgyűlési rendelet: Kecskemét város rendelete a távhőszolgáltatásról
- 50/2011. (IX.30.) NFM rendelet, 51/2011. (IX.30.) NFM rendelet az árszabályozásról
- 78/2012. (XII.22.) NFM rendelet az árszabályozásról

 


2022. október 15-étől érvényes távhőszolgáltatási hatósági egységárak

Alapdíjak:

Lakossági alapdíjak:
- fűtésre: 
évenként 166,20 Ft légköbméterenként, havonként 13,85 Ft/lm3

Tájékoztatásul, összehasonlításul az előző időszak egységárai:
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 172,20 Ft/lm3/év vagy 14,35 Ft/lm3/hó
1996. november 4-től 174,48 Ft/lm3/év volt

- melegvízre: évenként 37,20 Ft légköbméterenként, havonként 3,1 Ft/lm3
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 38,4 Ft/lm3/év vagy 3,2Ft/lm3/hó
1996.november 4.-től 38,76 Ft/lm3/év volt

Külön kezelt intézmények (továbbiakban: KKI) alapdíjai:

- fűtési célú felhasználásra:
 215,7 Ft/lm3/év vagy 17,975 Ft/lm3/hó
- melegvíz célú felhasználásra: 48,12 Ft/lm3/év vagy 4,01 Ft/lm3/hó
- fűtési célú felhasználásra: 7.491 Ft/KW/év

Közületi, egyéb fogyasztói alapdíjakra nincs hatósági egységár: mértékére az Egyedi Közszolgáltatási Szerződésben és az üzletszabályzatban foglaltak az irányadóak.

Hő(energia) díjak:

Lakossági, hatósági díj: 2.862.-Ft/GJ 


*2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 2.960.-Ft/GJ
*2006. február 1-től 2.950 Ft/GJ volt

KKI fogyasztók hődíja: 2022. október 15-étől 54.316.-Ft/GJ
2022. október 14-ig a 2012. évben rögzített, 3.819.- Ft/GJ

Közületi, egyéb fogyasztók hődíja:
2022. október 15-étől 54.316.-Ft/GJ (nem hatósági egységár)

Jogszabályi hivatkozások: 

- 2014. évi XI. törvény a 3,3 %-os rezsicsökkentésről 2014. október 1-jétől 
- 2013. évi CLXVII. törvény az újabb, 11,1 %-os rezsicsökkentésről a 2013. január 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva 
- 2013. évi LIV. törvény a 10 %-os rezsicsökkentésről a 2012. november 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva 
- 2005. évi XVIII. törvény a távhőszolgáltatásról (hatályba lépett 2005. április 11-én)
- 157/2005. (VIII.15.) Kormányrendelet a távhőszolgáltatásról szóló törvény végrehajtásáról
- 54/2007. (XII.20.) Közgyűlési rendelet: Kecskemét város rendelete a távhőszolgáltatásról
- 50/2011. (IX.30.) NFM rendelet, 51/2011. (IX.30.) NFM rendelet az árszabályozásról
- 78/2012. (XII.22.) NFM rendelet az árszabályozásról
 


2014. október 1-jétől érvényes távhőszolgáltatási hatósági egységárak

 
Alapdíjak:
 Lakossági alapdíjak:
 
- fűtésre: évenként 166,20 Ft légköbméterenként, havonként 13,85 Ft/lm3
 
Tájékoztatásul, összehasonlításul az előző időszak egységárai:
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 172,20 Ft/lm3/év vagy 14,35 Ft/lm3/hó
1996. november 4-től 174,48 Ft/lm3/év volt
 
- melegvízre: évenként 37,20 Ft légköbméterenként, havonként 3,1 Ft/lm3
 
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 38,4 Ft/lm3/év vagy 3,2Ft/lm3/hó
1996.november 4.-től 38,76 Ft/lm3/év volt
 
Külön kezelt intézmények (továbbiakban: KKI) alapdíjai: változatlanok, azonosak a 2012. évi egységárakkal:
 
- fűtési célú felhasználásra: 215,7 Ft/lm3/év vagy 17,975 Ft/lm3/hó
- melegvíz célú felhasználásra: 48,12 Ft/lm3/év vagy 4,01 Ft/lm3/hó
- fűtési célú felhasználásra: 7.491 Ft/KW/év
 
Közületi, egyéb fogyasztói díjakra nincs hatósági egységár: a díjak változatlanok, azonosak a 2012. évi árakkal, általában azonosak a KKI díjaival.
 
Hő(energia) díjak:  
Lakossági, hatósági díj: 2.862.-Ft/GJ 
*2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 2.960.-Ft/GJ
*2006. február 1-től 2.950 Ft/GJ volt
 
KKI fogyasztók hődíja: változatlan, azonos a 2012. évivel, azaz 3.819.- Ft/GJ
 
Közületi, egyéb fogyasztóknál nincs hatósági egységár:
a díjak változatlanok, azonosak a 2012. évivel, azaz 3.819.- Ft/GJ
 
Jogszabályi hivatkozások: 
- 2014. évi XI. törvény a 3,3 %-os rezsicsökkentésről 2014. október 1-jétől 
- 2013. évi CLXVII. törvény az újabb, 11,1 %-os rezsicsökkentésről a 2013. január 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva 
- 2013. évi LIV. törvény a 10 %-os rezsicsökkentésről a 2012. november 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva 
- 2005. évi XVIII. törvény a távhőszolgáltatásról (hatályba lépett 2005. április 11-én)
- 157/2005. (VIII.15.) Kormányrendelet a távhőszolgáltatásról szóló törvény végrehajtásáról
- 54/2007. (XII.20.) Közgyűlési rendelet: Kecskemét város rendelete a távhőszolgáltatásról
- 50/2011. (IX.30.) NFM rendelet, 51/2011. (IX.30.) NFM rendelet az árszabályozásról
- 78/2012. (XII.22.) NFM rendelet az árszabályozásról
 
 
2013. november 1-jétől érvényes távhőszolgáltatási árak és legmagasabb hatósági díjak
 
Jogalap - Hatósági díjak:
2013. évi CLXVII. törvény  az egyes törvényeknek a rezsicsökkentés végrehajtásához szükséges módosításáról ( az Országgyűlés 2013. október 14-i ülésnapján fogadta el)
2013. évi LIV. törvény a rezsicsökkentések végrehajtásáról (hatályba lépett 2013. május 10-én)
2005. évi XVIII. törvény a távhőszolgáltatásról
157/2005. (VIII.15.) Kormány rendelet a törvény végrehajtásáról
54/2007. (XII. 20.) KR. sz. helyi rendelet a távhőszolgáltatásról
50/2011. (IX.30.) NFM rendelet az árszabályozásról
51/2011. (IX.30.) NFM rendelet az árszabályozásról
78/2012. (XII.22.) NFM rendelet az árszabályozásról
 
 
a.Alapdíjak: 
 
aa.     Lakossági alapdíjak: hatósági díjak, csökkentve 10 %-kal:
 
fűtési célú felhasználásra: 172,2 Ft/lm3/év vagy 14,350 Ft/lm3/hó
  2013. 01.01-től  2013 10. 31-ig: 194,1 Ft/lm3/év vagy 16,175 Ft/lm3/hó
  2012. 11.01-én érvényben volt: 215,700 Ft/lm3/év, 17,975 Ft/lm3/hó
 
- melegvíz célú felhasználásra: 38,4 Ft/lm3/év vagy 3,2 Ft/lm3/hó
  2013. 01.01-től  2013 10. 31-ig: 43,2 Ft/lm3/év vagy 3,6 Ft/lm3/hó
  2012. 11.01-én érvényben volt: 48,12 Ft/lm3/év, 4,01 Ft/lm3/hó
 
ab.    Külön kezelt intézmények (továbbiakban: KKI) alapdíjai:
hatósági díjak, változatlanok, azonosak a 2012. évi árakkal:
 
fűtési célú felhasználásra: 215,7 Ft/lm3/év vagy 17,975 Ft/lm3/hó
melegvíz célú felhasználásra: 48,12 Ft/lm3/év vagy 4,01 Ft/lm3/hó
fűtési célú felhasználásra: 7.491 Ft/KW/év
 
ac.    Közületek, egyéb fogyasztói díjak, nincs hatósági ár:
a díjak változatlanok, azonosak a 2012. évi árakkal. Általában azonosak a KKI díjaival.
 
b.    Hőenergia díjak:
 
ba.   Lakossági hődíj, hatósági díj :  2.960.- Ft/GJ
         2013. 01.01-től  2013 10. 31-ig: 3.330.- Ft/GJ - csökkentve 10 %-kal
         2012. 11.01-én érvényben volt: 3701 Ft/GJ
 
bb.   KKI fogyasztók hődíja hatósági díj:
változatlan, azonos a 2012. évivel, azaz 3.819.- Ft/GJ
 
bc.  Közületi, egyéb fogyasztóknál nincs hatósági ár:
a díjak változatlanok, azonosak a 2012. évivel, azaz 3.819.- Ft/GJ
 
c.     Víz- és csatornadíj:
a melegvíz előállításához felhasznált hidegvíz ára hatósági áras, továbbszámlázása – a hatályos helyi önkormányzati rendelet szerint – a felhasználók részére változatlan áron történik (az 54/2007. (XII.20.) KR. sz. rendelet 21. § (3) bekezdése alapján).
 
 
          Hidegvíz- és csatornadíj:
          2013. 07. 01-től érvényben lévő:  (460 FT/lm3 + 5 Ft/m3 vízterhelési díj) 465 Ft/m3 + 27% ÁFA = 591 Ft/m3  
 
          2013. 01. 01-től érvényben volt:  (512 FT/lm3 + 5 Ft/m3 vízterhelési díj)  - 517 Ft/m3 + 27 % ÁFA = 657 Ft/m3
 
A használati melegvíz felmelegítésének hődíj költsége (változatlan) = melegvíz fogyasztás x fajlagos hőszükséglet x hőenergia díj.
 
1 m3 hidegvíz felmelegítéséhez és hőn tartásához felhasznált hő mennyisége (fajlagos hőszükséglet) :
változatlanul 0,28 GJ/m3.
 
d.     A távhőszolgáltatás ÁFÁ-ja változatlanul 5 %, a víz- és csatornadíj ÁFÁ-ja 27 %.
 
e.     A kecskeméti lakossági távhőszolgáltatás alap és hődíjai 2013. november 1-től 10 %-kal alacsonyabbak a 2013. január 1-én, 20 %-kal a 2012. november 1-én hatályos díjaknál.
 
 
2012. január 1-jétől érvényes hatósági árak
 
Jogalap - Hatósági árak:
2005. évi XVIII. törvény
157/2005. (VIII.15.) Kormány rendelet
50/2011. (IX.30.) NFM rendelet
51/2011. (IX.30.) NFM rendelet
 
 
SZÁMLÁZANDÓ ALAPDÍJAK - 2012. január 1-től
 
Az alapdíjak közületeknél és egyéb fogyasztóknál általában megegyeznek a lakossági díjakkal, kivéve ha a szerződés ettől eltérő díjakat illetve feltételeket tartalmaz. 
 
 
   
 
2012. január 1. előtt érvényben lévő díjtételek
A 2011. évi XXIX. törvény 223.§ (14) bekezdése alapján a kormány a távhőárakat az aktuális szinte befagyasztotta.
2011. április 1-től a távhőszolgáltatás lakossági díjait a miniszter rendeletben állapítja meg. 
 
 
LAKOSSÁGI DÍJAK
 
Kecskemét Megyei Jogú város Önkormányzatának Közgyűlése az 54/2007. (XII. 20.) rendeletében a távhőszolgáltatás díjait az alábbiak szerint határozta meg:
 
   -  2011. január 1-től érvényben lévő lakossági célú díjak, díjtételek
 
 
 
 
 
KÖZÜLETI DÍJAK
 
Kecskemét Megyei Jogú város Önkormányzatának Közgyűlése az 54/2007. (XII. 20.) rendeletében a távhőszolgáltatás díjairól rendelkezik. A rendelet hatálya - az 1 §-ban foglaltak szerint - a legmagasabb hatósági ár tekintetében kizárólag a lakossági fogyasztókra terjed ki.
Az 54/2007. (XII. 20) KR. számú rendelet 2. számú mellékletében rögzített díjképlet figyelembevételével a Szolgáltató határozza mega Közületi Fogyasztók hőenergia díját.
 
-  2011. január 1-től érvényben lévő közületi célú díjak, díjtételek
 
 
 
 
 
Alaptevékenységen felüli szolgáltatások díjai
 
Díjalkalmazás feltételei - Díjképzés szabályai
 
 
5. A közszolgáltatási tevékenység során kötelezően alkalmazandó jogszabályok felsorolása
 
Hatályos jogszabályok
 
A távhőszolgáltatásra vonatkozó jogszabályok felsorolása
 
a.) 2005. évi XVIII. törvény a távhőszolgáltatásról
 
Korábbi hatályos időállapotok (egységes szerkezetben a törvény végrehajtására kiadott 157/2005. (VIII.15.) Korm. rendelettel):
 

2023.01.01-2024.01.31: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.54 
2022.01.01-2022.12.31: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.53 
2021.12.25-2021.12.31: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.52
2021.12.18-2021.12.24: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.51
2021.07.01-2021.12.17: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.50
2021.06.13-2021.06.30: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.49
2021.03.28-2021.06.12: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.48
2021.01.01-2021.03.27: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.416823
2020.08.13-2020.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.386405
2020.01.01-2020.08.12: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.376415
2019.12.20-2019.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.376064
2019.04.26-2019.12.19: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.366953
2019.01.15-2019.04.25: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.361620
2018.12.19-2019.01.14: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.361619
2018.07.01-2018.12.18: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.348389
2018.05.18-2018.06.30: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.354507 
2018.01.01-2018.05.17: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.330269 
2017.12.22-2017.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.348388 
2017.04.01-2017.12.21: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.329878 
2017.01.01-2017.03.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.324501 
2016.09.29-2016.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.326914 
2016.09.01-2016.09.28: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.324744 
2016.07.01-2016.08.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.317158
2016.01.01-2016.06.30: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.317157 
2015.12.26-2015.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.315540 
2015.12.17-2015.12.25: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.314966 
2015.06.07-2015.12.16: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.293349 
2015.05.09-2015.06.06: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.293019 
2015.04.01-2015.05.08: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.291617 
2015.03.12-2015.03.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.290129 
2014.11.05-2015.03.11: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.270648 

 
 
b.) 157/2005. (VIII.15.) Korm. rendelet a távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény végrehajtásáról
 
157/2005. (VIII.15.) Korm. rendelet
 
Korábbi hatályos időállapotok:
 
 
1. és 2. sz. melléklet
• " A hőtermelő létesítmények létesítési és a vezetékjog engedélyezési eljárásban közreműködő szakhatóságok"
• "Előmunkálati jogi engedély és vezetékjogi engedély dokumentációja"
 
3. sz. melléklet
• "Távhőszolgáltatási Közüzemi Szabályzat"
 
4. sz. melléklet
• "Gazdálkodásra vonatkozó gazdasági és műszaki információk"  
 
5. és 6. sz. melléklet 
• "A fűtési költségmegosztók jellemzői"
• "A korrekciós tényezők"
 
c.) 50/2011. (IX. 30.) NFM rendelet - a távhőszolgáltatónak értékesített távhő árának, valamint a lakossági felhasználónak és a külön kezelt intézménynek nyújtott távhőszolgáltatás díjának megállapításáról
 
50/2011. (IX. 30.) NFM rendelet
 
Korábbi hatályos időállapotok:
 
 
d.) 51/2011. (IX. 30.) NFM rendelet - a távhőszolgáltatási támogatásról
 
51/2011. (IX. 30.) NFM rendelet
 
Korábbi hatályos időállapotok:
 
2023.04.01-                  : https://njt.hu/jogszabaly/2011-51-20-2W.32
2023.01.01-2023.03.31: https://njt.hu/jogszabaly/2011-51-20-2W.31
2022.11.21-2022.12.31: https://njt.hu/jogszabaly/2011-51-20-2W.30
 
e. ) Önkormányzati rendeletek a hatályos időállapotok elhatárolásával öt évre visszamenőleg
 
Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének
54/2007. (XII.20.) rendelete a távhőszolgáltatásról 
 
Hatályon kívül helyezett változat:
 
- 40/2011. (XI.24.) önkormányzati rendelet
- 41/2008. (X.30.) önkormányzati rendelet
- 54/2007. (XII.20.) önkormányzati rendelet
 
Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének
3/2015. (II.19.) önkormányzati rendelete a szociális támogatásokról
 
Korábbi rendelet:
Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormanyzata Közgyülésének
24./2011. (V. 26.) önkormányzati rendelete a pénzbeli és természetbeni támogatásokról  
 
 
 

6.A panaszok benyújtásával és intézésével kapcsolatos információk

 

a. REKLAMÁCIÓK, PANASZÜGYEK KEZELÉSE

 

Az ügyfélpanasz kezelése a fogyasztóvédelemről szóló törvény rendelkezései alapján történik. Szolgáltató elérhetőségeit köteles az általa kibocsátott számlákon feltüntetni.

 

A Szolgáltató köteles Felhasználót tájékoztatni a székhelyéről, a panasz ügyintézés helyéről, valamint a panaszok közlése érdekében ügyfélszolgálatának levelezési címéről, elektronikus levelezési címéről, internetes címéről, valamint telefonos elérhetőségről (számla, hírlevél, honlap, ügyfélszolgálat).

 

Az ügyfél bejelentéssel kapcsolatos tájékoztatás a Szolgáltató honlapján és ügyfélszolgálatán is hozzáférhető (www.termostar.hu).

 

a.1. A panasz fogalma:

 

Reklamáció: az Ügyfél által megfogalmazott kritika, észrevétel, vélemény-nyilvánítás. Olyan természetes emberi megnyilvánulás, amelyben a reklamáló tudomásunkra hozza, mivel elégedetlen, és tudatja velünk, miként tehetnénk elégedetté.

Ügyfélpanasz: minden olyan kifogás, észrevétel és közlés, amelyben a Társaság szolgáltatásait igénybevevő természetes vagy jogi személytől és egyéb gazdálkodó szervezet által jelzett, a Társaság tevékenységével, szolgáltatásainak paramétereivel, eljárásával, munkavállalóinak magatartásával, kommunikációjával vagy mulasztásával összefüggésben sérelmeznek. Panasz tehát az, amikor az Ügyfél úgy ítéli meg, hogy a Társaság nem a hatályos szerződésnek, vagy elvárásainak megfelelően járt el, s így őt sérelem érte.

Jogos panasz: A Társaság nem tett eleget a hatályos jogszabályokban előírtaknak, illetve szerződésben vállalt kötelezettségeinek.

Megalapozatlan panasz: A Társaság maradéktalanul teljesítette, amit a szerződésben vállalt, és a hatályos jogszabályok szerint járt el.

Panasz felülvizsgálati kérelem: amennyiben az Ügyfél az ügyintézéssel nem elégedett, illetve panaszára érkezett válaszban foglaltakkal nem ért egyet, és ismételten kéri panaszának kivizsgálását.

Nem minősül panasznak:

  •  Ha az Ügyfél a Társaságtól általános tájékoztatást, vagy állásfoglalást igényel, illetőleg véleményének vagy javaslatának ad hangot.
  •  Ügyfél tulajdonában lévő berendezések hibája, vagy alkalmatlansága, illetve elégtelen hőteljesítmény lekötése miatt felmerülő hibabejelentés.
  •  Ügyfél által benyújtott részletfizetési, méltányossági kérelem.

 

A bejelentés szóban (személyesen vagy elektronikusan hírközlési szolgáltatás igénybevételével), valamint írásban (postán, faxon és elektronikus levelezőrendszeren keresztül) történhet.

 

Az ügyfélpanasz kezelése az 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről rendelkezései alapján történik.

 

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és lehetőség szerint orvosolni kell. Ha a Felhasználó/Díjfizető a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel.  A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy másolati példányát köteles a Felhasználónak a helyszínen átadni, vagy 15 napon belül az érdemi válasszal együtt részére megküldeni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás igénybevételével közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

 

Az Fgytv. 17/A. § (8) bekezdése alapján a panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Az Fgytv. 17/B. § (5) bekezdése szerint a 17/A. §-tól eltérően az ügyfélszolgálat minden esetben köteles a Szolgáltató panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indoklással ellátva írásba foglalni, és a fogyasztónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldeni, kivéve, ha a fogyasztó panaszát szóban közli és a Szolgáltató az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz. A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.

Az (5) bekezdés szerinti válaszadási határidő helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság megkeresésének szükségessége esetén egy alkalommal legfeljebb tizenöt nappal meghosszabbítható. A válaszadási határidő meghosszabbításáról és annak indokáról a fogyasztót írásban, a válaszadási határidő letelte előtt tájékoztatni kell.

 

a.2. A panaszról felvett jegyzőkönyv

 

A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a következő adatokat:

 

  • a Felhasználó/Díjfizető nevét és lakcímét,
  • a Felhasználási hely címét,
  • a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját,
  • a panasz részletes leírását, a Felhasználó/Díjfizető által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét,
  • a Szolgáltató nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helyét, idejét,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószámát.

 

A Szolgáltatóhoz beérkezett panaszt, valamint a jegyzőkönyvet az Iratkezelési és Irattárazási Szabályzatban foglaltak szerint nyilvántartásba kell venni.

 

A lakossági Felhasználó/Díjfizető a távhőszolgáltatással kapcsolatos panaszának kivizsgálását és orvoslását elsősorban a Szolgáltató ügyfélszolgálati irodájától, vagy fogyasztóvédelmi referensétől kérheti. 

 

Amennyiben a Felhasználó/Díjfizető a Szolgáltató intézkedését nem találja megfelelőnek, a bejelentésre kapott válasszal nem ért egyet, vagy a panaszait nem orvosolták, jogosult a megkeresésrére adott válaszlevéllel együtt panaszával:

 

- a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztályához, 

- Kecskemét Megyei Jogú Város Jegyzőjéhez,

- a Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testülethez, amennyiben a felhasználási hely és a lakóhely címe nem egyezik meg és a lakóhely más megyében található, akkor a lakóhely szerint illetékes Békéltető Testülethez,

- a felhasználói érdekképviseletekhez fordulni.

 

A panaszügyek elintézésének módjáról, helyéről a bevonható szervek nevéről, címéről, telefonszámáról az ügyfélszolgálati irodákban jól látható helyen tájékoztatást kell kifüggeszteni. Az ügyfélszolgálaton dolgozók kötelesek ezeket az információkat igény esetén szóban is megadni a felhasználónak.

 

a.3. Panaszos ügyek nyilvántartása

 

A jegyzőkönyvben foglalt panaszügyekről/bejelentésekről a fogyasztóvédelmi referens nyilvántartást vezet.

A nyilvántartásnak az alábbi adatokat kell tartalmaznia:

  • a bejelentés/panaszfelvétel időpontja,
  • a bejelentés/panasz nyilvántartási (iktató) száma,
  • A bejelentés/panasz megválaszolásának időpontja,
  • a bejelentés típusa,
  • 15 napon túli ügyintézés esetén az elhúzódás indoka,
  • esetleges intézkedési javaslat a további panaszok elkerülése érdekében.

 

a.4. Elszámoló mérővel kapcsolatos reklamáció

 

Az elszámolási alapul szolgáló mérők Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatali előírások szerinti hiteles állapotban tartásáról a mérő tulajdonosa köteles gondoskodni.

 

Az elszámoló mérő meghibásodására utaló felhasználói bejelentéseket, eseményeket nyilvántartásba kell venni, a mérést és a mérőket a lehető legrövidebb időn belül (15 napon) felül kell vizsgálni, és a meghibásodás jellegétől függően az intézkedéseket meg kell tenni.

 

A Szolgáltató a mérőeszközök felszereléséről, leszereléséről és cseréjéről a nála nyilvántartott adatok alapján előzetesen értesíti a Felhasználó képviselőjét. A fogyasztás hiteles mérése a Felhasználó és Szolgáltató közös érdeke, ezért Szolgáltató, amennyiben módjában áll akkor is elvégzi a mérő cseréjét, ha a mérőcserét illetően nem sikerül felvenni a kapcsolatot a Felhasználó képviselőjével.

A leszerelt, felszerelt vagy cserélt mérőeszközök adatait a Szolgáltató bekötési lapon rögzíti, amelyet a Felhasználó és a Szolgáltató képviselője aláírásával igazol.

A Szolgáltató tulajdonában vagy fenntartásában lévő, az elszámolás alapját képező mérőeszköz mérésügyi megfelelőségét és a mérés technológiai helyének az önkormányzat rendeletében foglaltak szerinti megfelelőségét a Felhasználó írásos kérésére Szolgáltató köteles a külön jogszabályban meghatározott szervvel megvizsgáltatni.

Amennyiben a mérőeszköz mérési hibája a mérésügyi előírásokban meghatározott mértéket túllépi vagy más ok miatt hiteles mérésre alkalmatlan, a mérő vizsgálatával felmerült minden költség és a mérőcsere költsége Szolgáltatót terheli.

Amennyiben a vizsgálat szerint a mérő hiteles elszámolásra alkalmas, azaz helyesen működik, illetőleg a megengedett hibahatárt nem lépi túl, az előző költségeket Szolgáltató a Felhasználóra áthárítja.

  

a.5. A szolgáltatás minőségével kapcsolatos reklamáció

 

Szolgáltató az általános közszolgáltatási szerződés alapján a lakossági felhasználó részére folyamatos, biztonságos és meghatározott mértékű távhőszolgáltatásra köteles.

 

Az egyéb Felhasználó és Szolgáltató a polgári jog szabályai szerint egyedi közszolgáltatási szerződést köt a távhő folyamatos és meghatározott mértékű szolgáltatására.

 

Panasz esetén a hiba elhárítása díjmentes, ha az a Szolgáltatónak felróható okra vezethető vissza. Ha a rendellenesség nem vezethető vissza a Szolgáltató tevékenységére, a bejelentés kivizsgálásának és elhárításnak költségeit, valamint a hiba által okozott kárt a felhasználónak kell megtéríteni. A felhasználói berendezések hibáinak javítása megrendelés és díjfizetés ellenében történik.

 

7. A feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek, békéltető testületek és а felhasználói érdekképviseletet ellátó egyesületek elérhetősége, a felügyeleti szerv honlapjának ezen információkat maradéktalanul tartalmazó közvetlen hivatkozása

 

Fogyasztóvédelmi Hatóságok elérhetőségei

  

Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.  

Telefonszám: (76) 795-710

E-mail: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu

Web: www.bkmkh.hu

Hivatali Kapu: KMETFOGY  

A fogyasztóvédelmi hatóság szervezetében fogyasztóvédelmi rezsipont működik (1997. évi CLV. törvény 37/B §. (1) bekezdés).

Kecskemét Megyei Jogú Város Jegyzője

Dr. Temesvári Péter jegyző
Levelezési cím:   Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

                            6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. 1/51.

Telefonszám: (76) 513-513, Fax: (76) 513-538

E-mail: jegyzo@kecskemet.hu 

 

Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

Cím: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.

Postacím: 1388 Budapest, Pf.: 89.

Telefonszám: (1) 459 – 7777, (1) 459 - 7740

Fax: (1) 459 - 7766 

E-mail: mekh@mekh.hu

Web: www.mekh.hu

 

Bács-Kiskun Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím: Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület

                          6001 Kecskemét Pf. 228.

 

Telefon: (76) 501-525, (76) 501-532, (70) 9384-765
Fax: (76) 501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu   

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Hivatali Kapu: eugyintezes@bkmkik.hu

 

 

Fogyasztóvédelmi szervezetek elérhetőségei

 

Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület

Cím: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.

Telefonszám: (1) 880 – 7642

E-mail: ofe@kozgyules.hu

Web: www.ofe.kozgyules.hu

 

Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége

Cím: 1191 Budapest, Üllői út 178.

Telefonszám: (30) 400 – 4477

E-mail: feosz@feosz.hu

Web: www.feosz.hu

 

Európai Fogyasztói Központ

Cím: 1357 Budapest, Pf.: 2.

Telefonszám: (1) 896 – 7747

E-mail: info@magyarefk.hu

Web: www.magyarefk.hu

 

 

 

Fentieken túl – tekintettel arra, hogy eljárási jogosultsággal rendelkezik – az ügyfél a lakóhely szerinti békéltető testülethez is fordulhat:

 

Békéltető Testületek elérhetőségei

 

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefon: (72)  507-154, (20) 283-3422
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
Honlap: www.baranyabekeltetes.hu 

 

Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4

Levelezési címe: 6001 Kecskemét, Pf.: 228.

Telefonszám: (76) 501 - 525, (76) 501 532, (70) 938 4765

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

 

Békés Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: (66) 324-976
Fax szám: (66) 324-976
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu

Honlap: www.bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Levelezési címe: 3501 Miskolc, Pf.: 376.
Telefon: (46) 501-091, (46) 501-870
Fax: (46) 501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Budapesti Békéltető Testület

Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefon: (1) 488-2131
Fax: (1) 488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap: www.bekeltet.bkik.hu

 

Csongrád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: (62) 554-250/118
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Honlap: www.bekeltetes-csongrad.hu

 

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefon: (22) 510-310
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Honlap: www.bekeltetesfejer.hu

 

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: (96) 520-217

Email: bekelteto.testulet@gymskik.hu

Honlap: www.bekeltetesgyor.hu

 

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: (52) 500-710, (52) 500-745
E-mail: bekelteto@hbkik.hu, Nemes.Brigitta@hbkik.hu

Honlap: www.hbmbekeltetes.hu

 

Heves Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint

Levelezési címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. fszt. 15.
Telefon: (36) 416-660
E-mail: bekeltetes@hkik.hu

Honlap: www.hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8.
E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
Telefon: (20) 373-2570

Honlap: www.jaszbekeltetes.hu

 

Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telephelye: 2500 Esztergom, Deák Ferenc u. 14.

Levelezési címe: 2801 Tatabánya, Pf.: 161.
Telefon: (34) 513-010
Fax: (34) 316-259
Email: bekeltetes@kemkik.hu
Honlap: www.kem-bekeltetes.hu

 

Nógrád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4.
Telefon: (32) 520-860
Fax: (32) 520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Honlap: www.nkik.hu

 

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefon: (1) 792-7881

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap: www.panaszrendezes.hu

 

Somogy Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon: (82) 501-000, (82) 501-026

E-mail: skik@skik.hu

Honlap: www.skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár Bereg Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: (42) 420-180
Fax: (42) 420-180
E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

Honlap: www.bekeltetes-szabolcs.hu

 

Tolna Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany János u. 23-25.
Telefon: (74) 529-252
Mobil: (30) 664 2130

Fax: (74) 411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu, bekelteto@tmkik.hu

Honlap: www.tolnabekeltetes.hu

 

Vas Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Levelezési címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon: (94) 506-645, (94) 312-356

Pergel Bea Békéltető Testületi munkatárs
E-mail: pergel.bea@vmkik.hu

Honlap: www.vasibekelteto.hu

 

Veszprém Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (fsz. 115-116.)

Postacíme: 8200 Veszprém, Pf.: 220.
Telefon: (88) 814-121, (88) 814-111

Fax: (88) 412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu, www.veszpremikamara.hu/bekelteto-testulet

 

Zala Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.
Telefon: (92) 550-513
Fax: (92) 550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Honlap: www.bekelteteszala.hu

 

Forrás: www.bekeltetes.hu

 

A KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. fogyasztóvédelmi referense és elérhetősége:

Tiszavölgyi Gabriella

Címe: 6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.

Telefonszám: (76) 50-40-40

E-mail: kecskemet@termostar.hu

 

 8. Az ügyfélszolgálat elérhetősége és működésére vonatkozó információk

 A fogyasztói igények minőségi kiszolgálása fontos feladatunk.

Ennek érdekében ügyfélszolgálatunkon teljeskörű felvilágosítást kaphatnak szerződés kötésével - módosításával, adatváltozásokkal, használati melegvízmérők állásának bejelentésével, fogyasztói számláikkal kapcsolatban.

Lehetőségük van hátralékrendezésre, pénztárunkban személyes díjfizetésre, részletfizetési megállapodás kötésére, igazolás kérésére, műszaki ügyintézésre, és panaszbejelentéssel is élhetnek - kulturált környezetben.

Előre egyeztetett időpontban díjmentes energetikai és fűtéskorszerűsítési, műszaki tanácsadást is igénybe lehet venni.

Az ügyintézés gyorsítása érdekében kérjük fogyasztói kódjukat megadni.                          

 

Ügyfélszolgálati iroda elérhetősége:

 

Címe: 6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.

Telefonszám: (76) 50-40-40, (76) 44-80-10 (hívás, bejelentés azonosítással)

E-mail: kecskemet@termostar.hu, ugyfelszolgalat@termostar.hu

Web: www.termostar.hu

 

 

 

 

 

Hibabejelentés éjjel-nappal:

 

Címe: 6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.

Telefonszám: (76) 48-18-18 (hívás, bejelentés azonosítással)

E-mail: diszpecser@termostar.hu

Web: https://termostar.hu/hibabejelentes

 

Az Akadémia krt. 4. sz. alatti ügyfélszolgálatunk és pénztárunk nyitvatartási ideje:

           Hétfő, Kedd, Szerda         8.00 – 15.00

          Csütörtök                           7.00 – 19.00

          Péntek                                8.00 – 12.00

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a (76) 44-80-10 ügyfélszolgálati telefonszámunkon személyes ügyintézésre időpont kérhető.

 

Azon Ügyfeleinket, akik az ügyintézésre előzetesen időpontot egyeztettek, soron kívül fogadjuk.
 
 
9. Az üzletszabályzat, egyéb általános szerződési feltételek
 

 

 

A jelenlegi cég jogelődje, a TERMOSTAR KFt. 1993-ban alakult a Kecskeméti Ingatlankezelő és Távfűtő Vállalat távfűtési üzeméből, amely 1995-ben egyesült a DÉMÁSZ Rt. tulajdonú Kecskeméti Hőszolgáltató Kft-vel.

Cookie beállítások

6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.

76 / 50 - 40 - 40

kecskemet@termostar.hu

H-SZ: 8:00 – 15:00
Cs: 07:00 – 19:00
P: 08:00 – 12:00

A böngészőjében cookie-kat (adatfájlokat) tárolunk a felhasználói élmény javítása érdekében. További információk
Kosár tartalma
Ingyenes kiszállítás
Ingyenes kiszállítás
Tovább a kosárhoz