2023. január 1-étől érvényes távhőszolgáltatási hatósági egységárak
Alapdíjak:
Lakossági alapdíjak:
- fűtésre: évenként 166,20 Ft légköbméterenként, havonként 13,85 Ft/lm3
Tájékoztatásul, összehasonlításul az előző időszak egységárai:
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 172,20 Ft/lm3/év vagy 14,35 Ft/lm3/hó
1996. november 4-től 174,48 Ft/lm3/év volt
- melegvízre: évenként 37,20 Ft légköbméterenként, havonként 3,1 Ft/lm3
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 38,4 Ft/lm3/év vagy 3,2Ft/lm3/hó
1996.november 4.-től 38,76 Ft/lm3/év volt
Külön kezelt intézmények (továbbiakban: KKI) alapdíjai:
- fűtési célú felhasználásra: 215,7 Ft/lm3/év vagy 17,975 Ft/lm3/hó
- melegvíz célú felhasználásra: 48,12 Ft/lm3/év vagy 4,01 Ft/lm3/hó
- fűtési célú felhasználásra: 7.491 Ft/KW/év
Közületi, egyéb fogyasztói alapdíjakra nincs hatósági egységár: mértékére az Egyedi Közszolgáltatási Szerződésben és az üzletszabályzatban foglaltak az irányadóak.
Hő(energia) díjak:
Lakossági, hatósági díj: 2.862.-Ft/GJ
*2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 2.960.-Ft/GJ
*2006. február 1-től 2.950 Ft/GJ volt
KKI fogyasztók hődíja: 2023. január 1-étől 27.118.- Ft/GJ
2022. október 15-től 2022.december 31-ig 54.316.- Ft/GJ
2022. október 14-ig a 2012. évben rögzített, 3.819.- Ft/GJ
Közületi, egyéb fogyasztók hődíja:
2023. január 1-étől 27.118.- Ft/GJ (nem hatósági egységár)
2022. október 15-étől 2022. december 31-ig 54.316.- Ft/GJ (nem hatósági egységár)
Jogszabályi hivatkozások:
- 2014. évi XI. törvény a 3,3 %-os rezsicsökkentésről 2014. október 1-jétől
- 2013. évi CLXVII. törvény az újabb, 11,1 %-os rezsicsökkentésről a 2013. január 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva
- 2013. évi LIV. törvény a 10 %-os rezsicsökkentésről a 2012. november 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva
- 2005. évi XVIII. törvény a távhőszolgáltatásról (hatályba lépett 2005. április 11-én)
- 157/2005. (VIII.15.) Kormányrendelet a távhőszolgáltatásról szóló törvény végrehajtásáról
- 54/2007. (XII.20.) Közgyűlési rendelet: Kecskemét város rendelete a távhőszolgáltatásról
- 50/2011. (IX.30.) NFM rendelet, 51/2011. (IX.30.) NFM rendelet az árszabályozásról
- 78/2012. (XII.22.) NFM rendelet az árszabályozásról
2022. október 15-étől érvényes távhőszolgáltatási hatósági egységárak
Alapdíjak:
Lakossági alapdíjak:
- fűtésre: évenként 166,20 Ft légköbméterenként, havonként 13,85 Ft/lm3
Tájékoztatásul, összehasonlításul az előző időszak egységárai:
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 172,20 Ft/lm3/év vagy 14,35 Ft/lm3/hó
1996. november 4-től 174,48 Ft/lm3/év volt
- melegvízre: évenként 37,20 Ft légköbméterenként, havonként 3,1 Ft/lm3
2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 38,4 Ft/lm3/év vagy 3,2Ft/lm3/hó
1996.november 4.-től 38,76 Ft/lm3/év volt
Külön kezelt intézmények (továbbiakban: KKI) alapdíjai:
- fűtési célú felhasználásra: 215,7 Ft/lm3/év vagy 17,975 Ft/lm3/hó
- melegvíz célú felhasználásra: 48,12 Ft/lm3/év vagy 4,01 Ft/lm3/hó
- fűtési célú felhasználásra: 7.491 Ft/KW/év
Közületi, egyéb fogyasztói alapdíjakra nincs hatósági egységár: mértékére az Egyedi Közszolgáltatási Szerződésben és az üzletszabályzatban foglaltak az irányadóak.
Hő(energia) díjak:
Lakossági, hatósági díj: 2.862.-Ft/GJ
*2013. november 1-től 2014. szeptember 30-ig: 2.960.-Ft/GJ
*2006. február 1-től 2.950 Ft/GJ volt
KKI fogyasztók hődíja: 2022. október 15-étől 54.316.-Ft/GJ
2022. október 14-ig a 2012. évben rögzített, 3.819.- Ft/GJ
Közületi, egyéb fogyasztók hődíja:
2022. október 15-étől 54.316.-Ft/GJ (nem hatósági egységár)
Jogszabályi hivatkozások:
- 2014. évi XI. törvény a 3,3 %-os rezsicsökkentésről 2014. október 1-jétől
- 2013. évi CLXVII. törvény az újabb, 11,1 %-os rezsicsökkentésről a 2013. január 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva
- 2013. évi LIV. törvény a 10 %-os rezsicsökkentésről a 2012. november 1-jén érvényes árakhoz viszonyítva
- 2005. évi XVIII. törvény a távhőszolgáltatásról (hatályba lépett 2005. április 11-én)
- 157/2005. (VIII.15.) Kormányrendelet a távhőszolgáltatásról szóló törvény végrehajtásáról
- 54/2007. (XII.20.) Közgyűlési rendelet: Kecskemét város rendelete a távhőszolgáltatásról
- 50/2011. (IX.30.) NFM rendelet, 51/2011. (IX.30.) NFM rendelet az árszabályozásról
- 78/2012. (XII.22.) NFM rendelet az árszabályozásról
2014. október 1-jétől érvényes távhőszolgáltatási hatósági egységárak



2023.01.01-2024.01.31: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.54
2022.01.01-2022.12.31: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.53
2021.12.25-2021.12.31: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.52
2021.12.18-2021.12.24: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.51
2021.07.01-2021.12.17: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.50
2021.06.13-2021.06.30: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.49
2021.03.28-2021.06.12: https://njt.hu/jogszabaly/2005-18-00-00.48
2021.01.01-2021.03.27: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.416823
2020.08.13-2020.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.386405
2020.01.01-2020.08.12: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.376415
2019.12.20-2019.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.376064
2019.04.26-2019.12.19: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.366953
2019.01.15-2019.04.25: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.361620
2018.12.19-2019.01.14: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.361619
2018.07.01-2018.12.18: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.348389
2018.05.18-2018.06.30: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.354507
2018.01.01-2018.05.17: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.330269
2017.12.22-2017.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.348388
2017.04.01-2017.12.21: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.329878
2017.01.01-2017.03.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.324501
2016.09.29-2016.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.326914
2016.09.01-2016.09.28: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.324744
2016.07.01-2016.08.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.317158
2016.01.01-2016.06.30: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.317157
2015.12.26-2015.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.315540
2015.12.17-2015.12.25: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.314966
2015.06.07-2015.12.16: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.293349
2015.05.09-2015.06.06: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.293019
2015.04.01-2015.05.08: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.291617
2015.03.12-2015.03.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.290129
2014.11.05-2015.03.11: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=93360.270648
2022.03.31-2022.12.31: https://njt.hu/jogszabaly/2005-157-20-22.39
2022.01.01-2022.03.30: https://njt.hu/jogszabaly/2005-157-20-22.38
2021.01.01-2021.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=95709.418044
2020.09.01-2020.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=95709.388342
2022.10.01-2022.12.31: https://njt.hu/jogszabaly/2011-50-20-2W.32
2022.01.01-2022-09-30: https://njt.hu/jogszabaly/2011-50-20-2W.31
2021.10.01-2021.12.31: https://njt.hu/jogszabaly/2011-50-20-2W.30
2021.01.01-2021.03.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=138407.418065
2020.01.01-2020.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=138407.372877
2022.11.21-2022.12.31: https://njt.hu/jogszabaly/2011-51-20-2W.30
2022.01.01-2022.09.30: https://njt.hu/jogszabaly/2011-51-20-2W.28
2021.12.16-2021.12.31: https://njt.hu/jogszabaly/2011-51-20-2W.27
2021.10.01-2021.12.15: https://njt.hu/jogszabaly/2011-51-20-2W.26
2021.01.01-2021.03.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=138427.418066
2020.01.01-2020.12.31: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=138427.377942
6.A panaszok benyújtásával és intézésével kapcsolatos információk
a. REKLAMÁCIÓK, PANASZÜGYEK KEZELÉSE
Az ügyfélpanasz kezelése a fogyasztóvédelemről szóló törvény rendelkezései alapján történik. Szolgáltató elérhetőségeit köteles az általa kibocsátott számlákon feltüntetni.
A Szolgáltató köteles Felhasználót tájékoztatni a székhelyéről, a panasz ügyintézés helyéről, valamint a panaszok közlése érdekében ügyfélszolgálatának levelezési címéről, elektronikus levelezési címéről, internetes címéről, valamint telefonos elérhetőségről (számla, hírlevél, honlap, ügyfélszolgálat).
Az ügyfél bejelentéssel kapcsolatos tájékoztatás a Szolgáltató honlapján és ügyfélszolgálatán is hozzáférhető (www.termostar.hu).
a.1. A panasz fogalma:
Reklamáció: az Ügyfél által megfogalmazott kritika, észrevétel, vélemény-nyilvánítás. Olyan természetes emberi megnyilvánulás, amelyben a reklamáló tudomásunkra hozza, mivel elégedetlen, és tudatja velünk, miként tehetnénk elégedetté.
Ügyfélpanasz: minden olyan kifogás, észrevétel és közlés, amelyben a Társaság szolgáltatásait igénybevevő természetes vagy jogi személytől és egyéb gazdálkodó szervezet által jelzett, a Társaság tevékenységével, szolgáltatásainak paramétereivel, eljárásával, munkavállalóinak magatartásával, kommunikációjával vagy mulasztásával összefüggésben sérelmeznek. Panasz tehát az, amikor az Ügyfél úgy ítéli meg, hogy a Társaság nem a hatályos szerződésnek, vagy elvárásainak megfelelően járt el, s így őt sérelem érte.
Jogos panasz: A Társaság nem tett eleget a hatályos jogszabályokban előírtaknak, illetve szerződésben vállalt kötelezettségeinek.
Megalapozatlan panasz: A Társaság maradéktalanul teljesítette, amit a szerződésben vállalt, és a hatályos jogszabályok szerint járt el.
Panasz felülvizsgálati kérelem: amennyiben az Ügyfél az ügyintézéssel nem elégedett, illetve panaszára érkezett válaszban foglaltakkal nem ért egyet, és ismételten kéri panaszának kivizsgálását.
Nem minősül panasznak:
- Ha az Ügyfél a Társaságtól általános tájékoztatást, vagy állásfoglalást igényel, illetőleg véleményének vagy javaslatának ad hangot.
- Ügyfél tulajdonában lévő berendezések hibája, vagy alkalmatlansága, illetve elégtelen hőteljesítmény lekötése miatt felmerülő hibabejelentés.
- Ügyfél által benyújtott részletfizetési, méltányossági kérelem.
A bejelentés szóban (személyesen vagy elektronikusan hírközlési szolgáltatás igénybevételével), valamint írásban (postán, faxon és elektronikus levelezőrendszeren keresztül) történhet.
Az ügyfélpanasz kezelése az 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről rendelkezései alapján történik.
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és lehetőség szerint orvosolni kell. Ha a Felhasználó/Díjfizető a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy másolati példányát köteles a Felhasználónak a helyszínen átadni, vagy 15 napon belül az érdemi válasszal együtt részére megküldeni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás igénybevételével közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
Az Fgytv. 17/A. § (8) bekezdése alapján a panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Az Fgytv. 17/B. § (5) bekezdése szerint a 17/A. §-tól eltérően az ügyfélszolgálat minden esetben köteles a Szolgáltató panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indoklással ellátva írásba foglalni, és a fogyasztónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldeni, kivéve, ha a fogyasztó panaszát szóban közli és a Szolgáltató az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz. A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.
Az (5) bekezdés szerinti válaszadási határidő helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság megkeresésének szükségessége esetén egy alkalommal legfeljebb tizenöt nappal meghosszabbítható. A válaszadási határidő meghosszabbításáról és annak indokáról a fogyasztót írásban, a válaszadási határidő letelte előtt tájékoztatni kell.
a.2. A panaszról felvett jegyzőkönyv
A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a következő adatokat:
- a Felhasználó/Díjfizető nevét és lakcímét,
- a Felhasználási hely címét,
- a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját,
- a panasz részletes leírását, a Felhasználó/Díjfizető által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét,
- a Szolgáltató nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helyét, idejét,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószámát.
A Szolgáltatóhoz beérkezett panaszt, valamint a jegyzőkönyvet az Iratkezelési és Irattárazási Szabályzatban foglaltak szerint nyilvántartásba kell venni.
A lakossági Felhasználó/Díjfizető a távhőszolgáltatással kapcsolatos panaszának kivizsgálását és orvoslását elsősorban a Szolgáltató ügyfélszolgálati irodájától, vagy fogyasztóvédelmi referensétől kérheti.
Amennyiben a Felhasználó/Díjfizető a Szolgáltató intézkedését nem találja megfelelőnek, a bejelentésre kapott válasszal nem ért egyet, vagy a panaszait nem orvosolták, jogosult a megkeresésrére adott válaszlevéllel együtt panaszával:
- a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztályához,
- Kecskemét Megyei Jogú Város Jegyzőjéhez,
- a Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testülethez, amennyiben a felhasználási hely és a lakóhely címe nem egyezik meg és a lakóhely más megyében található, akkor a lakóhely szerint illetékes Békéltető Testülethez,
- a felhasználói érdekképviseletekhez fordulni.
A panaszügyek elintézésének módjáról, helyéről a bevonható szervek nevéről, címéről, telefonszámáról az ügyfélszolgálati irodákban jól látható helyen tájékoztatást kell kifüggeszteni. Az ügyfélszolgálaton dolgozók kötelesek ezeket az információkat igény esetén szóban is megadni a felhasználónak.
a.3. Panaszos ügyek nyilvántartása
A jegyzőkönyvben foglalt panaszügyekről/bejelentésekről a fogyasztóvédelmi referens nyilvántartást vezet.
A nyilvántartásnak az alábbi adatokat kell tartalmaznia:
- a bejelentés/panaszfelvétel időpontja,
- a bejelentés/panasz nyilvántartási (iktató) száma,
- A bejelentés/panasz megválaszolásának időpontja,
- a bejelentés típusa,
- 15 napon túli ügyintézés esetén az elhúzódás indoka,
- esetleges intézkedési javaslat a további panaszok elkerülése érdekében.
a.4. Elszámoló mérővel kapcsolatos reklamáció
Az elszámolási alapul szolgáló mérők Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatali előírások szerinti hiteles állapotban tartásáról a mérő tulajdonosa köteles gondoskodni.
Az elszámoló mérő meghibásodására utaló felhasználói bejelentéseket, eseményeket nyilvántartásba kell venni, a mérést és a mérőket a lehető legrövidebb időn belül (15 napon) felül kell vizsgálni, és a meghibásodás jellegétől függően az intézkedéseket meg kell tenni.
A Szolgáltató a mérőeszközök felszereléséről, leszereléséről és cseréjéről a nála nyilvántartott adatok alapján előzetesen értesíti a Felhasználó képviselőjét. A fogyasztás hiteles mérése a Felhasználó és Szolgáltató közös érdeke, ezért Szolgáltató, amennyiben módjában áll akkor is elvégzi a mérő cseréjét, ha a mérőcserét illetően nem sikerül felvenni a kapcsolatot a Felhasználó képviselőjével.
A leszerelt, felszerelt vagy cserélt mérőeszközök adatait a Szolgáltató bekötési lapon rögzíti, amelyet a Felhasználó és a Szolgáltató képviselője aláírásával igazol.
A Szolgáltató tulajdonában vagy fenntartásában lévő, az elszámolás alapját képező mérőeszköz mérésügyi megfelelőségét és a mérés technológiai helyének az önkormányzat rendeletében foglaltak szerinti megfelelőségét a Felhasználó írásos kérésére Szolgáltató köteles a külön jogszabályban meghatározott szervvel megvizsgáltatni.
Amennyiben a mérőeszköz mérési hibája a mérésügyi előírásokban meghatározott mértéket túllépi vagy más ok miatt hiteles mérésre alkalmatlan, a mérő vizsgálatával felmerült minden költség és a mérőcsere költsége Szolgáltatót terheli.
Amennyiben a vizsgálat szerint a mérő hiteles elszámolásra alkalmas, azaz helyesen működik, illetőleg a megengedett hibahatárt nem lépi túl, az előző költségeket Szolgáltató a Felhasználóra áthárítja.
a.5. A szolgáltatás minőségével kapcsolatos reklamáció
Szolgáltató az általános közszolgáltatási szerződés alapján a lakossági felhasználó részére folyamatos, biztonságos és meghatározott mértékű távhőszolgáltatásra köteles.
Az egyéb Felhasználó és Szolgáltató a polgári jog szabályai szerint egyedi közszolgáltatási szerződést köt a távhő folyamatos és meghatározott mértékű szolgáltatására.
Panasz esetén a hiba elhárítása díjmentes, ha az a Szolgáltatónak felróható okra vezethető vissza. Ha a rendellenesség nem vezethető vissza a Szolgáltató tevékenységére, a bejelentés kivizsgálásának és elhárításnak költségeit, valamint a hiba által okozott kárt a felhasználónak kell megtéríteni. A felhasználói berendezések hibáinak javítása megrendelés és díjfizetés ellenében történik.
7. A feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek, békéltető testületek és а felhasználói érdekképviseletet ellátó egyesületek elérhetősége, a felügyeleti szerv honlapjának ezen információkat maradéktalanul tartalmazó közvetlen hivatkozása
Fogyasztóvédelmi Hatóságok elérhetőségei
Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.
Telefonszám: (76) 795-710
E-mail: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu
Web: www.bkmkh.hu
Hivatali Kapu: KMETFOGY
A fogyasztóvédelmi hatóság szervezetében fogyasztóvédelmi rezsipont működik (1997. évi CLV. törvény 37/B §. (1) bekezdés).
Kecskemét Megyei Jogú Város Jegyzője
Dr. Temesvári Péter jegyző
Levelezési cím: Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. 1/51.
Telefonszám: (76) 513-513, Fax: (76) 513-538
E-mail: jegyzo@kecskemet.hu
Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
Postacím: 1388 Budapest, Pf.: 89.
Telefonszám: (1) 459 – 7777, (1) 459 - 7740
Fax: (1) 459 - 7766
E-mail: mekh@mekh.hu
Web: www.mekh.hu
Bács-Kiskun Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
6001 Kecskemét Pf. 228.
Telefon: (76) 501-525, (76) 501-532, (70) 9384-765
Fax: (76) 501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Hivatali Kapu: eugyintezes@bkmkik.hu
Fogyasztóvédelmi szervezetek elérhetőségei
Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
Cím: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.
Telefonszám: (1) 880 – 7642
E-mail: ofe@kozgyules.hu
Web: www.ofe.kozgyules.hu
Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége
Cím: 1191 Budapest, Üllői út 178.
Telefonszám: (30) 400 – 4477
E-mail: feosz@feosz.hu
Web: www.feosz.hu
Európai Fogyasztói Központ
Cím: 1357 Budapest, Pf.: 2.
Telefonszám: (1) 896 – 7747
E-mail: info@magyarefk.hu
Web: www.magyarefk.hu
Fentieken túl – tekintettel arra, hogy eljárási jogosultsággal rendelkezik – az ügyfél a lakóhely szerinti békéltető testülethez is fordulhat:
Békéltető Testületek elérhetőségei
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefon: (72) 507-154, (20) 283-3422
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
Honlap: www.baranyabekeltetes.hu
Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4
Levelezési címe: 6001 Kecskemét, Pf.: 228.
Telefonszám: (76) 501 - 525, (76) 501 532, (70) 938 4765
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: (66) 324-976
Fax szám: (66) 324-976
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu
Honlap: www.bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Levelezési címe: 3501 Miskolc, Pf.: 376.
Telefon: (46) 501-091, (46) 501-870
Fax: (46) 501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
Budapesti Békéltető Testület
Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefon: (1) 488-2131
Fax: (1) 488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: www.bekeltet.bkik.hu
Csongrád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: (62) 554-250/118
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Honlap: www.bekeltetes-csongrad.hu
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefon: (22) 510-310
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
Honlap: www.bekeltetesfejer.hu
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: (96) 520-217
Email: bekelteto.testulet@gymskik.hu
Honlap: www.bekeltetesgyor.hu
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: (52) 500-710, (52) 500-745
E-mail: bekelteto@hbkik.hu, Nemes.Brigitta@hbkik.hu
Honlap: www.hbmbekeltetes.hu
Heves Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Levelezési címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. fszt. 15.
Telefon: (36) 416-660
E-mail: bekeltetes@hkik.hu
Honlap: www.hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8.
E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
Telefon: (20) 373-2570
Honlap: www.jaszbekeltetes.hu
Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telephelye: 2500 Esztergom, Deák Ferenc u. 14.
Levelezési címe: 2801 Tatabánya, Pf.: 161.
Telefon: (34) 513-010
Fax: (34) 316-259
Email: bekeltetes@kemkik.hu
Honlap: www.kem-bekeltetes.hu
Nógrád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4.
Telefon: (32) 520-860
Fax: (32) 520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Honlap: www.nkik.hu
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefon: (1) 792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap: www.panaszrendezes.hu
Somogy Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon: (82) 501-000, (82) 501-026
E-mail: skik@skik.hu
Honlap: www.skik.hu
Szabolcs-Szatmár Bereg Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: (42) 420-180
Fax: (42) 420-180
E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu
Honlap: www.bekeltetes-szabolcs.hu
Tolna Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany János u. 23-25.
Telefon: (74) 529-252
Mobil: (30) 664 2130
Fax: (74) 411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu, bekelteto@tmkik.hu
Honlap: www.tolnabekeltetes.hu
Vas Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Levelezési címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: (94) 506-645, (94) 312-356
Pergel Bea Békéltető Testületi munkatárs
E-mail: pergel.bea@vmkik.hu
Honlap: www.vasibekelteto.hu
Veszprém Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (fsz. 115-116.)
Postacíme: 8200 Veszprém, Pf.: 220.
Telefon: (88) 814-121, (88) 814-111
Fax: (88) 412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu, www.veszpremikamara.hu/bekelteto-testulet
Zala Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.
Telefon: (92) 550-513
Fax: (92) 550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Honlap: www.bekelteteszala.hu
Forrás: www.bekeltetes.hu
A KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. fogyasztóvédelmi referense és elérhetősége:
Tiszavölgyi Gabriella
Címe: 6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.
Telefonszám: (76) 50-40-40
E-mail: kecskemet@termostar.hu
8. Az ügyfélszolgálat elérhetősége és működésére vonatkozó információk
A fogyasztói igények minőségi kiszolgálása fontos feladatunk.
Ennek érdekében ügyfélszolgálatunkon teljeskörű felvilágosítást kaphatnak szerződés kötésével - módosításával, adatváltozásokkal, használati melegvízmérők állásának bejelentésével, fogyasztói számláikkal kapcsolatban.
Lehetőségük van hátralékrendezésre, pénztárunkban személyes díjfizetésre, részletfizetési megállapodás kötésére, igazolás kérésére, műszaki ügyintézésre, és panaszbejelentéssel is élhetnek - kulturált környezetben.
Előre egyeztetett időpontban díjmentes energetikai és fűtéskorszerűsítési, műszaki tanácsadást is igénybe lehet venni.
Az ügyintézés gyorsítása érdekében kérjük fogyasztói kódjukat megadni.
Ügyfélszolgálati iroda elérhetősége:
Címe: 6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.
Telefonszám: (76) 50-40-40, (76) 44-80-10 (hívás, bejelentés azonosítással)
E-mail: kecskemet@termostar.hu, ugyfelszolgalat@termostar.hu
Web: www.termostar.hu
Hibabejelentés éjjel-nappal:
Címe: 6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.
Telefonszám: (76) 48-18-18 (hívás, bejelentés azonosítással)
E-mail: diszpecser@termostar.hu
Web: https://termostar.hu/hibabejelentes
Az Akadémia krt. 4. sz. alatti ügyfélszolgálatunk és pénztárunk nyitvatartási ideje:
Hétfő, Kedd, Szerda 8.00 – 15.00
Csütörtök 7.00 – 19.00
Péntek 8.00 – 12.00
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a (76) 44-80-10 ügyfélszolgálati telefonszámunkon személyes ügyintézésre időpont kérhető.
Azon Ügyfeleinket, akik az ügyintézésre előzetesen időpontot egyeztettek, soron kívül fogadjuk.