Ügyfélszolgálat

" Észrevétlenül a Fogyasztók szolgálatában "

 

Kérjük, hogy 2021-ben is válasszák az ügyintézés legbiztonságosabb módját! Személyes megkeresés helyett részesítsék előnyben a telefonos és elektronikus ügyintézést!

E-mail: ugyfelszolgalat@termostar.hu

Tel.: 76 / 50 - 40 - 40 (munkaidőben), 76 / 48 - 18 - 18 (0 - 24 órás műszaki ügyfélszolgálat).

                                                                                                                              

Az ügyfélszolgálat nyitvatartása:

Hétfő - Kedd - Szerda: 8:00 - 15:00

Csütörtök: 7:00 - 19:00

Péntek: 8:00 - 12:00

Telefon: 76 / 44 - 80 - 10

 

FELHASZNÁLÓ AZONOSÍTÓ 

Ügyintézés és a távhődíjak befizetése, utalása esetén, kérjük, hivatkozzanak a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként. 

 

CSOPORTOS BESZEDÉS 

Lakossági folyószámláról - csoportos beszedési megbízás alapján - történő kiegyenlítésre, csak a pénzintézet értesítését követően, a megbízás/felhatalmazás érvényességének időpontjától kerülhet sor. 

 

Ha a megbízás fedezet hiány vagy egyéb ok miatt nem teljesíthető, nincs lehetőség arra, hogy a TERMOSTAR Kft. ismételten benyújtsa Felhasználó/Díjfizető folyószámláját vezető pénzintézetnek:

- a nem teljesített megbízásokat (a visszautasítás okától függetlenül),

- a tárgyhót megelőző időszak számláit,

- a tárgyhót érintő korrekciós számlákat,

- a Felhasználó/Díjfizető változással összefüggő számlákat. Ilyen esetben a számla kiegyenlítéséről Felhasználónak, Díjfizetőnek, egyéb módon (például a banknak adott egyedi megbízással) kell gondoskodnia.

 

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Banki azonosítónk: A11374954

 

Lakossági folyószámláról történő kiegyenlítés feltételeit az ügyfél és a pénzintézet között létrejött megállapodás rögzíti. Az ilyen megbízással kapcsolatos ügyek intézése nem tartozik a Szolgáltató hatáskörébe. Felhasználónak/Díjfizetőnek észrevétel, kifogás, vagy panasz esetén közvetlenül a bankhoz kell fordulnia.

Munkatársaink nap mint nap azért dolgoznak, hogy biztonságos, stabil szolgáltatással és gyors ügyintézéssel köszönjük meg fogyasztóink bizalmát. a Büszkék vagyunk rá, hogy sokéves munkánk eredményeként elmondhatjuk: vevői elégedettségi mutatóink példaértékűek a közszolgáltatói szférában.

 

A jelenlegi cég jogelődje, a TERMOSTAR KFt. 1993-ban alakult a Kecskeméti Ingatlankezelő és Távfűtő Vállalat távfűtési üzeméből, amely 1995-ben egyesült a DÉMÁSZ Rt. tulajdonú Kecskeméti Hőszolgáltató Kft-vel.

Cookie beállítások

6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.

76 / 50 - 40 - 40

kecskemet@termostar.hu

H-SZ: 8:00 – 15:00
Cs: 07:00 – 19:00
P: 08:00 – 12:00

A böngészőjében cookie-kat (adatfájlokat) tárolunk a felhasználói élmény javítása érdekében. További információk
Kosár tartalma
Ingyenes kiszállítás
Ingyenes kiszállítás
Tovább a kosárhoz